Biztosítóknak

Szolgáltatás
Működésünk kezdetek óta egyik fő tevékenységünk, hogy biztosítótársaságok részére nyújtunk kárrendezési szolgáltatásokat. CMR, BÁF, kabotázs, szállítmányozói felelősség, raktározói felelősség, szállítmánybiztosítás, vállalati vagyonbiztosítás és casco (regressz) területeken jelentős tapasztalattal rendelkezünk.
Szolgáltatásunk keretében akár a komplett kárügyintézési eljárást átvállaljuk megbízóinktól. Szinte a teljes kárrendezési eljárást le tudjuk folytatni úgy, hogy megbízóinknak a kárbejelentés és a kárkifizetés (vagy indokolt esetben elutasítás) között legfeljebb a kártartalék aktualizálásával kell foglalkoznia a tőlünk kapott helyzetjelentések, javaslatok alapján.

Tapasztalt kárrendezők
Kárrendezőink fejenként több ezer kárügy kárrendezési tapasztalatával rendelkeznek, ami kiegészül a kárrendezéshez szükséges jogi ismeretekkel, valamint idegen nyelvtudással.

Ügyvédi és kárszakértői támogatás
Azokban a kérdésekben, ahol kétségeink lennének, komoly biztosítási jogi tapasztalattal rendelkező ügyvéd, kárszakértői kérdésekben pedig kárszakértő irodák tapasztalt kárszakértői látnak el minket tanácsokkal.

Kiváló kárszakértői kapcsolatok Európa-szerte
Minden ügyfelünk élvezheti a gyümölcsét annak, hogy Európa-szerte megbízható, hatékony és jó ár-érték arányú kárszakértőkkel ápolunk szoros kapcsolatot. Ezeket a kapcsolatokat az évek során fokozatosan építettünk ki úgy, hogy ahol nem voltunk elégedettek az elvégzett munka színvonalával, ott új és jobb megoldást kerestünk.

Részletes, naprakész nyilvántartás
Nyilvántartási rendszerünket az évek alatt folyamatosan csiszoltuk, míg eljutottunk oda, hogy ma már egy részletes és pontosan vezetett rendszerrel rendelkezünk. Nyilvántartásainkat naprakészen tartjuk, így rövid időn belül megbízóink adatigényének megfelelően tudunk riportálni – amikor csak szükséges.

Folyamatok
Kárrendezési szolgáltatásainkat több ezer kárügy tapasztalatai alapján kialakított szabályozott folyamatok alapján nyújtjuk. Nincsenek kimaradt lépések, vagy tévedésből figyelmen kívül hagyott tényezők.

Rugalmasság
Nyilvántartásunkat, folyamatainkat könnyedén tudjuk ügyfeleink igényéhez igazítani és az eseti kéréseket is jól kezeljük.

A piaci szereplők ismerete
Legyen szó károsultról, biztosítóról, kárrendező- vagy ügyvédi irodáról, jó esély van rá, hogy már volt dolgunk egymással – akár többször is.

Szemlélet
Hiszünk benne, hogy egy hosszútávon is eredményes szolgáltatás nyújtásához bizonyos kárrendezési kultúra is szükséges. Mi nem csak ügyfeleinkkel, de ügyfeleink biztosítottjaival és üzleti partnereivel is tisztességesen járunk el.